27. huhtikuuta 2012

Liitutaulutarraa



Ostin jo marraskuussa liitutaulutarraa tarkoituksena laittaa sitä lasisiin pyykinpesuainepurkkeihin. Löysin sen tällä viikolla hyvästä jemmasta, vanhasta laskupinosta.


Nyt olenkin sitten tarraillut sitä sun tätä. Nämä purkit ostin kierrätyskeskuksesta jo pari vuotta sitten. Tarran kanssa niihin tuli vähän lisää eloa ja ne pääsivät pois kaapista. Tiensä purkkeihin löysivät mysli, suppikset ja vehnäleseet.


Kahvipurnukkaankin laitoin tarraa, kun vauhtiin kerran pääsin. 


Käytiin tällä viikolla Plantagenissakin katselemassa katoksia ja sieltä lähti mukaan nämä kaksi rahapuuta. Toivottavasti ne ovat helppohoitoisia, ettei TAAS kuukauden kuluttua tarvitse heittää menemään..



8 kommenttia:

  1. Mulla on mennyt tämä tarra ihan ohi. Missäs sellaista myydään?

    VastaaPoista
  2. Ostin omani sisustusliikkeestä, olikohan nimeltään Hemma? Sitä sai juuri sen kokoisen palan kuin halusi eikä ollut kovin kallistakaan.

    VastaaPoista
  3. Luulen rahapuun olevan melko helppohoitoinen kunhan muistaa kastella. Ittelläni on ollu jo jonkin aikaa rahapuu ja se on pysyny hengissä vaikka en sitä sen kummemmin ookaan hoitanu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tämä oli huojentavaa kuulla ;) Ehkä siis kesän yli elävät.

      Poista
  4. Mäkään en ole hoksannut tuollaisia tarroja, tosi kivoja. Rahapuu on suht helppohoitoinen mutta olen minä sellaisenkin saanut kuolemaan =) Varmaan liika kastelu, ehkä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sitä myytiin sellaisena arkkina, josta saa itse leikeltyä sopivia paloja. Niin tutulta kuulostaa tuo liikakastelu.. Mä joko kastelen liikaa tai sit en tarpeeksi.. Eli toivotaan kaikkea hyvää mun rahapuille ;)

      Poista
  5. Mä tapoin jossain vaiheessa kolme rahapuuta putkeen ja sen jälkeen luovutin enkä ostanut enää uutta. Jossain vaiheessa vois taas yrittää.
    Tosi kivan näkösiä noi tarrat. Ootko kirjottanu niihin valkoisella tussilla vai ihan liidulla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi voi, mitenkähän tässä käy.. ;) Mä kirjoitin tohon Är ihan liidulla, mutta hipaisusta jo lähtee kulumaan pois. En ole vielä testannut, miten helposti noi saa puhtaaksi liidusta.

      Poista

Ilostun kommentistasi, laitathan sen hyvällä mielellä jakoon.