11. tammikuuta 2013

Rühr mich

Meillä kävi joulutonttu tällä viikolla ja toi mukanaan tällaiset hauskat kaakaot. 

Aivan ihana idea.


Ja kaakaot oli näissä ihanissa mustissa Teema-mukeissa. Kyllä tiesi tonttu, mitä täällä toivotaan. Kiitos kaunis tonttusille!


Päätin vihdoinkin laittaa Ikean harmaan astiaston kiertoon ja ottaa arkikäyttöön tuon Teema-astiastomme. Meillä alkaa olla jo perussetti (tai oikeastaan jo vähän enemmän kuin perussetti) mustaa, valkoista ja vihreää kasassa ja kaksi suurehkoa astiastoa vie aika paljon tilaa pienessä keittiössämme. Tai ehkä mä vaan laitan sen jonnekin sivuun - jos sitä joskus jossain tarvitsisi..

Täällä vietetään pienen pintarempan viikonloppua, puuhakasta viikonloppua sinnekin!

4 kommenttia:

  1. Juu, ei muuta kun vintille vaan pojalle säästöön astiat... =D =D =D terveisin nimimerkki Mitään en voi heittää pois jos vaikka lapset sit joskus tarvii... *huoh*

    No mut ihanat on kaakaot, sekä kupit!
    Oon tässä vähän huolestuneena huomannu, että mullekin alkaa toi mustavalkoisuus iskeä... mitä siis tapahtuu mun sini-valkoisille astioille kohta??? Keltaiset on jo siellä vintillä säästössä... (Oliivi-sarjaa, plus Pentikin omenaa...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, nyt tää sun kommentti osui ja upposi - todellakin pojalle säästöön, noi Ikean astiat on varmaan arvossaan sitten parinkymmenen vuoden kuluttua.. ;D Ehkä mä vaan yritän skarpata ja vaikka lahjoittaa ne jollekin..

      Mulla ei ollut aikaisemmin ollenkaan mustaa Teemaa, mies toi mukanaan muuttaessaan ja olen kyllä ihastunut siihen. Omat vihreät ei näytä enää kovin hehkeiltä, mutta ovat kuitenkin käytössä.. Laitat vaan ne Oliivit ja Omenat sinne vintille, joku päivä ne tuntuu taas uusilta ja ihanilta! Kuten tuo mun ikiaikainen vihreä Teema - hetken poissa silmistä ja taas käytetään!

      Poista
    2. Mutku ne keltaiset ei sovi ollankaan sävyihin enää... =D Muuten kyllä edelleen tykkään niistä. Silti alkanu himoittaa yleensäkin sisustuksessa mustavalkoisuus, kiinnostais vaikkapa se Ikean raitamatto. Ja jotku Iittalan kupitkin aivan ihania, voi apua... esim Taika. Ja noi selkeät mustat Teemat on kyllä kanssa kivoja. Ihan pelkkä valkoisuus ei iske, jotain särmää pitää olla ja ehkä se on helpoin tuoda vaikka mustilla kupeilla. Ai hitsi, nytkö mä alan sit niistä haaveilemaan...

      Joo, voi olla ettei Ikea oo kauheen arvossaan sit aikanaan enää. Tai mistä sitä tietää... ;)

      Poista
    3. Mut hei, keltainenhan on nyt muotia :D Ei kun kupit vaan esiin!

      Poista

Ilostun kommentistasi, laitathan sen hyvällä mielellä jakoon.