15. helmikuuta 2013

Värien villitsemä

Rakastan vaatteissa mustaa. Se vaan on aina tyylikäs ja aina in. Toinen lemppari on valkoinen. Kesät talvet. Vuodesta toiseen.

Olin ihastellut värikkäitä farkkuja, mutta ajattelin, että mun päällä sellaisia ei tulla näkemään. 
Satuttiin kuitenkin Spirit Storen alepäiville ja siellä oli vihreitä ja sinisiä Leen stretchfarkkuja 22 euron hintaan. Aikani hypisteltyäni otin molemmat, kun halvalla sai. Lähti sieltä mukaan mustaakin,  Soaked in Luxuryn satiinitunika hurjaan 15 euron hintaan.. Ai että nää alelöydöt saa mut onnelliseksi ;)




Nyt olen pitänyt niitä joka päivä, yhdistänyt mustaan ja valkoiseen. Näistä taisi tulla mun uudet lempparit. Pitäisköhän vielä ostaa pinkit tai sitten noita hempeämpiä karkkivärejä? ;)





Kummasti nuo värit päällä piristää ja tuo sellaisen ihanan kevään odotus -fiiliksen! Kuten myös tuo ihana hiljalleen vihertyvä oliivipuukin.

Piristää myös se, että kuvista huomaa itsekin pienentyneen vatsan ja kaventuneet reidet, jihuuuuuu!!

Ajatelkaa, mennään jo puolessa välissä helmikuuta, hurjaa vauhtia se kevät ja kyntötyöt lähestyvät ;) Mun sormet jo syyhyää ihan kauheasti tuonne pihan kimppuun, täytyy vaan vielä vähän hioa suunnitelmia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilostun kommentistasi, laitathan sen hyvällä mielellä jakoon.